استانهای ایران

دستگاه خشک کن خوزستان

دستگاه  خشک کن در خوزستان

سرزمین خوزستان با آب و هوای گرم و مرطوبش بهترین مرکز برای پرورش تعداد زیادی از میوه ها و حتی سبزیجات مختلف است. در این استان می توان بسیاری از میوه هایی که تصور می کنیم فقط در شمال موجود است مانند گوجه سبز را مشاهده کرد. همین موضوع شرایطی بسیار مناسب جهت خشک کردن این میوه ها توسط دستگاه میوه خشک کن در خوزستان ایجاد کرده است.
این دستگاه ها که برای خشک کردن و چیپسی کردن تمامی میوه ها و همچنین سبزیجات و البته مواد پروتئینی طراحی و ساخته شده اند به راحتی می توانند تُناژ بسیار فراوانی گوجه سبز را خشک و ماندگار نمایند. با خرید دستگاه خشک کن در خوزستان به راحتی می توان هم گوجه سبز و هم میوه های دیگر موجود در این استان مانند پرتقال تامسون، نعناع فلفلی، سیب زرد و گیلاس را به خوبی خشک و برای فروش در فروشگاه ها عرضه کرد.

خرید دستگاه خشک کن در خوزستان

و اما برای تولید میوه های خشک در انواع مختلف در این استان می بایستی ابتدا دستگاهی مناسب با توجه به برنامه ها و اهداف خریداری کرد. با توجه به اینکه در خوزستان میوه هایی مانند گیلاس، انواع آلوچه و… به وفور پرورش داده می شود می توان برای خشک کردن این میوه ها اقدام به خرید دستگاه خشک کن در خوزستان کرد. دستگاه هایی مانند
– دستگاه خشک کن خانگی
– دستگاه خشک کن نیمه صنعتی
– دستگاه میوه خشک کن صنعتی ۶ کابین
– دستگاه میوه خشک کن صنعتی انجمادی
تمامی این دستگاه ها قابلیت خرید و فروش و استفاده در خوزستان را خواهند داشت. از آنجایی که گوجه سبز و گیلاس برای خشک شدن نیازی به برش نداشته و به همان شکل، کامل داخل دستگاه قرار می گیرند سرعت پیشرفت کار در آنها بالاست. همچنین هر کدام از این دستگاه ها به راحتی می توانند به سرعت مقدار بسیار فراوانی از این میوه ها را تبدیل به میوه خشک و مشتری پسند نمایند.

مقدار سرمایه لازم برای خرید دستگاه خشک کن در خوزستان

عموماً و در حال حاضر با توجه به نوسان بسیار فراوان قیمت ها، نمی توان و نباید قیمتی را عنوان کرد چون قیمتی که در همین لحظه ذکر می گردد متاسفانه فقط مختص همین زمان است و حتی تضمینی برای ۱ ساعت بعد وجود ندارد! اما با تمامی این شرایط، بد نیست کمی راجع به حدود قیمت دستگاه های میوه خشک کن و خرید دستگاه خشک کن در خوزستان بحث نماییم.
به طور کل، حدود قیمت دستگاه ها از مدل های خانگی با قیمت ۳۵۰ هزار تومان آغاز و در مدل های صنعتی تا حدوداً ۲۰۰ میلیون تومان ادامه خواهد داشت. لازم است هر کشاورز و باغدار خوزستانی و یا سایر افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خشک کردن انواع میوه و سبزیجات دارند ابتدا با خرید دستگاه های زیر کار خود را آغاز نمایند:
– دستگاه میوه خشک کن تک کابین: حدود قیمت بین ۳ تا ۸ میلیون تومان = توان تولید با توجه به مقدار ورودی میوه، چیزی بیش از ۱۵۰ کیلو! میوه خشک
– دستگاه میوه خشک کن دو کابین: حدود قیمت بیش از ۷ میلیون تومان = توان تولید روزانه، با توجه مقدار ورودی میوه و دفعات مصرف، حدوداً ۲۰۰ کیلوگرم
– دستگاه خشک کن میوه ۳ تا ۶ کابین: حدود قیمت بیش از ۱۵ میلیون تومان = قدرت تولید میوه خشک با توجه به دفعات و میزان پرکردن سینی ها از میوه، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم! در روز.
با خرید دستگاه میوه خشک کن در خوزستان در هر کدام از این موارد، می توان بهترین و باکیفیت ترین تولیدات میوه خشک را داشت.

نعناع فلفلی خشک با خرید دستگاه خشک کن در خوزستان

خوزستان یکی از مستعدترین استان ها و البته معروف ترین مناطق کشور در پرورش و فروش «نعناع فلفلی» است. این گیاه بسیار خوش عطر و بو نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان، طرفداران و مصرف کنندگان فراوانی به عنوان ادویه و طعم دهنده انواع غذاها دارد به همین دلیل با مقداری سرمایه گذاری برای خرید دستگاه میوه خشک کن در خوزستان می توان شغلی به نام «تولید نعناع فلفلی خشک» راه اندازی کرد.
به عنوان مثال هم اکنون و با همین شرایطِ پرنوسان بازار می توان تنها با خرید دستگاه تک کابین صنعتی میوه خشک کن که قیمتی در حدود ۴ میلیون تومان دارد، به راحتی اقدام به تولید مقدار بسیار فراوانی نعناع فلفلی خشک در روز کرد. استان خوزستان پتانسیل های فراوانی در زمینه تولید میوه خشک، سبزی خشک و حتی ماهی خشک! نیز دارد زیرا تمامی این مواد در خوزستان به وفور موجود است.
با خرید دستگاه خشک کن در خوزستان می توان به تمامی این اهداف دست یافت.

ماشین سازی

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا