استانهای ایران

دستگاه خشک کن اصفهان

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن در اصفهان

اصفهان یکی از استان های مرکزی کشور و دارای آب و هوایی خشک است. وجود رودخانه ها و سرچشمه های تقریباً متعدد در این استان سبب ایجاد انواع فعالیت های کشاورزی و باغداری گردیده که می تواند زمینه خوبی برای استفاده از دستگاه خشک کن در اصفهان جهت تولیدات میوه و سبزیجات خشک باشد.
از آنجایی که اصفهان هم اکنون در تولید انواع آلبالو، گیلاس، زردآلو، شلیل، هلو، سیب گلاب و… رتبه بسیار مناسبی دارد می توان نتیجه گرفت که چنانچه همتی مناسب صورت پذیرد می توان به راحتی این استان را در بهترین جایگاه تولیدات میوه های خشک و تُرد مشاهده کرد. ورود به این عرصه نیازمند استفاده از دستگاه خشک کن در اصفهان و خشک کردن انواع میوه ها در طعم و رنگ مختلف است.

تولید بهترین آلبالو خشک توسط دستگاه خشک کن در اصفهان

از دیرباز خشک کردن و مصرف کردن آلبالو خشک در اصفهان رواج داشته و هم اکنون باغداران و افراد دیگر در حال خشک و عرضه کردن انواع آلبالوی خشک شده به بازار هستند. سال هاست این کار در اصفهان به صورت طبیعی و به کمک نور آفتاب انجام می شود اما می توان با استفاده و خرید دستگاه خشک کن در اصفهان شیوه و میزان تولید را به شدت تغییر داد.
می توان مقدار بسیار فراوانی آلبالوی تر و تازه را وارد دستگاه میوه خشک کن کرده و نهایتاً محصولاتی خشک و خوشمزه را برداشت نمود. بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه خشک کن در اصفهان جهت تولید آلبالوی خشک می تواند این مدل ها باشد:
– دستگاه خشک کن ۵ سینی خانگی: با حجم و ابعاد محدود، توانایی تولید تقریباً بیش از ۱٫۵ کیلوگرم آلبالوی خشک در روز را خواهد داشت که به شدت بیش از نیاز خانوار است و قابلیت عرضه محدود به بازار را خواهد داشت!
– دستگاه خشک کن میوه صنعتی انجمادی: یکی از برترین و البته گرانترین دستگاه های میوه خشک صنعتی جهان است. این دستگاه قدرت خشک کردن چندین تن آلبالو به صورت روزانه را دارد. کیفیت آلبالوهای تولید شده توسط دستگاه انجمادی بسیار بالاتر از سایر دستگاه هاست.
– دستگاه میوه خشک کن خلاء: یکی از برترین و باکیفیت ترین دستگاه های میوه خشک کن است که با ظاهری تانکر مانند، قدرت تولید چندصد کیلوگرم آلبالو خشک را خواهد داشت. کیفیت میوه های خشک شده در این دستگاه نیز به سبب فعالیت تولیدی در خلاء، بسیار بالاست.
– …

بهترین هلوی خشک با استفاده از دستگاه خشک کن در اصفهان

دستگاه خشک کن در اصفهان را می توان برای تولید بهترین هلوی خشک مورد استفاده قرار دارد. باغداران اصفهانی از طرفی با زحمات فراوان هلوها را پرورش داده و برداشت می کنند، صاحبان صنایع میوه خشک کن نیز با استفاده از برترین دستگاه ها، اقدام به خشک کردن این میوه می نمایند.
هلو از میوه هایی ست که به سرعت فاسد می شود در نتیجه یا باید سریعاً مصرف شود و یا بایستی راهی برای نگهداری و ماندگاری طولانی مدت آن پیدا کرد! چه راهی بهتر از خشک کردن هلو توسط دستگاه خشک کن در اصفهان؟ این دستگاه ها می توانند باغداران را از ضررهای هنگفت در نتیجۀ نابود شدن میوه هایشان چه در زمان برداشت و چه در زمان نگهداری و حمل و نقل نجات دهند.
بهتر است هر باغداری برای اینکه محصولات با ارزشش از بین نرود اقدام به خرید حداقل یک دستگاه میوه خشک کن نموده تا بتوان مقداری از محصولاتی که بیم تخریب و فساد آنها می رود را سریعاً خشک و انبار نمود. برای این کار بهتر است دستگاه خشک کن در اصفهان خریداری شود. برای شروع بد نیست از این دستگاه های میوه خشک کن استفاده شود:
– دستگاه میوه خشک کن دوکابین و سه کابین: دارای بیش از ۶۰ سینی ۸۰ سانتیمتری که هر کدام توانایی جای دادن حدوداً ۲ تا ۳ کیلوگرم میوه تازه را دارند. خروجی این دستگاه ها بسیار قابل توجه است.
– دستگاه میوه خشک کن چهار کابین: توسط این دستگاه که معمولاً از انرژی گاز یا گازوئیل برای ایجاد گرمای فراوان جهت خشک کردن میوه ها استفاده می کند می توان در هر بار پر کردن دستگاه، چیزی در حدود ۳۰۰ کیلوگرم میوه تازه درون حدوداً ۲۰۰ سینی آن قرار داد که نهایتاً میزان خروجی این دستگاه نیز به شدت زیاد خواهد بود.
– استفاده از دستگاه هایی دیگر مانند دستگاه تونلی، دستگاه خورشیدی، دستگاه انجمادی و… . تمامی این دستگاه ها تناژ ورودی و خروجی بسیار بالایی دارند و برای تولیدات چند ده تنی هلوی خشک و سایر میوه ها بسیار مفید هستند.
خرید و استفاده از دستگاه خشک کن در اصفهان و تولید میوه های خشک شده و همچنین سبزی و مواد پروتئینی خشک شده می تواند نجات دهنده اقتصاد خانوار و کمک به گردش چرخ اقتصادی کشور باشد.

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا