استانهای ایران

خرید دستگاه خشک کن در تهران

خرید دستگاه خشک کن در تهران

نه تنها در استان های شمالی، غربی، مرکزی و سایر استان های کشور بلکه در استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور نیز می توان موارد استفاده بسیار فراوانی برای دستگاه های خشک کن یافت. می توان با خرید دستگاه خشک کن در تهران  کسب و کاری بسیار پردرآمد در زمینه خشک کردن و فروش انواع میوه ها آغاز نمود.

در اطراف شهر تهران و در شهرستان های این استان باغات بسیار بزرگ و فراوانی وجود دارند که میوه های بسیار با ارزشی مانند انواع سیب، گیلاس، شاه توت، خرمالو، انواع آلو و… را به مقدار بسیار فراوانی هر ساله پرورش می دهند. آیا تمامی این تولیدات باغی، مصرف می شوند یا مقدار بسیار زیادی از آنها ممکن است فروش نرفته! و یا در حین فرآیندهای مختلف برداشت دچار آسیب و عدم فروش و نهایتاً تخریب گردد؟ در چنین شرایطی بهتر نیست با خرید دستگاه خشک کن در تهران، در همان زمان برداشت، مقدار فراوانی از این میوه ها را خشک کرد تا هم ماندگاری بسیار بالاتری داشته باشند و هم دسترنج باغداران نابود نگردد؟

می توان با خرید دستگاه خشک کن  تهران و خشک کردن مقدار مشخصی از محصولات خود، هم میوه های تازه را به بازار عرضه کرد و هم با تولید انواع میوه خشک، محصولات تولید شدۀ خود را از تخریب نجات داد. شاید باغدار قدرت فروش تمامی محصول خود را نداشته باشد و مقداری از آن بر روی دستش بماند، اینجا بهترین فرصت برای خرید و استفاده از انواع دستگاه خشک کن و تبدیل این میوه ها به چیپس میوه باکیفیت و فروش آنها با قیمتی بسیار مناسب است.

حال بد نیست با تمامی این تفاسیر و شرایط، کمی بیشتر با انواع دستگاه خشک کن آشنا شویم، به خصوص آنهایی که برای محصولات باغی تهران مفیدترند:

  • دستگاه خشک کن کانتینری (تونلی): پرقدرت ترین و پرتولیدترین دستگاه میوه خشک کن حال حاضر در بازار است. قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان دارد و توانایی تولید چندین تن میوه خشک در روز. دارای بیش از ۱۰۰۰ سبد یا سینی بزرگ برای قرار دادن انواع میوه و سبزی ست و می توان با خرید دستگاه میوه خشک کن در تهران از این مدل، نیاز بسیاری از باغداران در هکتارهای مختلف را به خوبی برآورده کرد. کیفیت تولید نیز در این دستگاه بسیار بالاست.
  • دستگاه خشک کن خورشیدی: یکی از بهترین دستگاه های میوه خشک کن برای مناطقی با آب و هوای خشک و نیمه خشک مانند تهران است. از نور آفتاب برای تولید گرما جهت خشک کردن انواع میوه و سبزی استفاده می کند بنابر این مصرف انرژی پایینتری دارد. قیمت آن نیز نسبت به دستگاه تونلی پایینتر است. قدرت تولید روزانه بسیار مناسبی داشته و می تواند روزانه چندین نوبت، ورودی های بسیار مناسبی از میوه های مختلف جهت خشک کردن داشته باشد.
  • دستگاه خشک کن خلاء: از باکیفیت ترین و پرتولیدترین دستگاه های میوه خشک کن است. خرید دستگاه میوه خشک کن در تهران از این نوع می تواند نیاز هر واحد تولیدی میوه خشک کن را به خوبی برطرف و روزانه چندین تن میوه خشک بسیار باکیفیت تولید نماید. با توجه به اینکه میوه ها در این دستگاه در شرایط خلاء خشک می شوند در نتیجه کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های خشک کن خواهند داشت.
  • دستگاه خشک کن انجمادی: شیوه کار دستگاه انجمادی با سایر دستگاه ها کاملاً متفاوت است. چنانچه قصد خرید دستگاه میوه خشک کن در تهران داشته باشید می توان با خرید این دستگاه که به کمک انجماد سبب خروج و جداسازی آب درون میوه، سبزیجات و هر محصول دیگری می شود بهترین میوه های چیپسی را تولید کرد.
  • دستگاه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی کابینی: با خرید دستگاه میوه خشک کن در تهران از انواع کابینی که از تک کابین شروع و تا انواع ۱۰ کابین نیز موجود است به راحتی می توان تناژ بسیار بالایی از میوه های باکیفیت استان تهران را به خوبی خشک و با بسته بندی هایی زیبا روانه بازارهای تهران، شهرستان های بزرگ و کوچک کشور و همچنین خارج از کشور کرد.

این چند دستگاه در حال حاضر بهترین مواردی ست که می توان از بین آنها خرید دستگاه خشک کن در تهران را برای خشک کردن محصولات باغی، جالیزی و… تهران انجام داد. میوه هایی مانند خرمالو، سیب گلاب، سیب ترش و دهها محصول بسیار خوشمزه دیگر تهران را می توان به راحتی توسط این دستگاه های بسیار با ارزش و پرقدرت، خشک و برای مصرف به بازارهای تهران و ایران عرضه کرد.

چنین فرصت های بکری را نباید از دست داد خصوصاً برای کسانی که هم شرایط چنین فعالیت هایی را به سبب تمکن مالی دارند و هم کسانی که خود به عنوان کشاورز و باغدار سال هاست در حال فعالیت در این زمینه هستند. دست دست کردن در چنین مواردی به هیچ عنوان به صلاح نیست بلکه می توان با خرید دستگاه میوه خشک کن در تهران یکی از بهترین و جالب ترین مشاغل تولیدی جهان را تجربه کرد.

ماشین سازی

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا