استانهای ایران

دستگاه خشک کن استان فارس

خرید دستگاه خشک کن در استان فارس

خرید دستگاه خشک کن در استان فارس و استفاده از آن در شهرهای مختلف این استان می تواند کسب و کارهایی بسیار مناسب با حاشیه سودی ایده آل را نصیب صاحبان این کسب و کار جالب نماید. فارس یکی از مراکز پرورش و تولید محصولات کشاورزی و باغی ست به همین دلیل یکی از مستعدترین استان های کشور برای تولید انواع چیپس میوه و… می باشد.

۵ (۱۰۰%) ۱۵ امتیاز


در این استان می توان محصولات باغی و کشاورزی بسیار متنوعی مانند زردآلو، گلابی، سیب، لیموشیرین، انگور و… را مشاهده کرد که هر کدام از آنها به تنهایی پتانسیل ایجاد اشتغال و درآمدزایی بسیار فراوانی خواهد داشت. هر فردی با خرید دستگاه خشک کن در استان فارس می تواند به شغل ایده آل خود دست یابد. همچنین وجود چنین محصولات با ارزشی بهترین زمینه برای تولید میوه های خشک و انواع چیپس میوه است. توسط دستگاه میوه خشک کن می توان تمامی انواع میوه های موجود در فارس را خشک و چیپسی کرد.

تولید زردآلو خشک به کمک دستگاه خشک کن استان فارس

یکی از مراکز بسیار مهم تولید زردآلو در کشور استان فارس است به همین دلیل می توان با خرید دستگاه میوه خشک کن در استان فارس اقدام به تولید زردآلود خشک بسیار باکیفیت کرد. این میوه گرانقیمت و باارزش را می توان به کمک دستگاه های زیر به سرعت خشک و چیپسی کرد:

  • دستگاه میوه خشک کن کابینتی صنعتی: جهت تولیدات بسیار انبوه زردآلود خشک در فارس
  • دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی: برای تولیدات متوسط زردآلو خشک و تولیداتی در حدود چندصد کیلوگرم در روز.

هر کدام از این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که می توان با توجه به نیاز و همچنین قدرت تامین میوه تازه در روز اقدام به خریداری هر یک از آنها کرد.

تولید لیموشیرین و لیموترش خشک در فارس

یکی دیگر از میوه های بسیار آبدار و خوشمزه، لیمو است که شیرازی ها شهرت خاصی در تولید هر دوی آن یعنی «لیموترش شیراز» و «لیموشیرین شیراز» داشته و دارند. همین موضوع می تواند زمینه ای بسیار مساعد برای درآمدزایی از طریق خرید دستگاه خشک کن در استان فارس و تولید لیمو خشک باشد. این میوه در بهترین انواع در فارس پرورش داده و به بازار فرستاده می شود. حجم تولید آن نیز در حدی بالاست که می توان مقدار بسیار زیادی از آن را با استفاده از دستگاه خشک کن در فارس به میوه خشک تبدیل کرد و با قیمت بسیار مناسبی فروخت.

برای این کار و تولید لیموشیرین خشک و لیموترش خشک بایستی دستگاه میوه خشک کن مناسبی خریداری و کار را آغاز نمود. با توجه به تناژ تولید میوه تازه در باغات و همچنین مقداری که تمایل به خشک کردن دارید می توان دستگاه مخصوص به آن را خریداری کرد:

  • دستگاه میوه خشک کن خانگی ۱۰ سینی: نباید فریب نام خانگی این دستگاه را خورد زیرا دستگاه پرقدرتی ست. با خرید دستگاه میوه خشک کن در استان فارس از این مدل که دارای ۱۰ سینی بزرگ همراه با مشعل گازی برای ایجاد گرما و چند فن قدرتمند است، می توان روزانه تقریباً با توجه به دفعات استفاده، بیش از ۱۰ کیلوگرم! لیموی خشک تولید کرد.
  • دستگاه میوه خشک کن ۶۰ سینی صنعتی: این دستگاه یکی دیگر از بهترین دستگاه ها برای خشک کردن لیموشیرین شیراز یا لیمو ترش شیراز می باشد. خرید دستگاه خشک کن در استان فارس در نوع ۶۰ سینی صنعتی دوکابین به راحتی نیاز یک باغدار بزرگ جهت خشک کردن مقدار بسیار زیادی میوه را تامین می کند.
  • دستگاه تونلی کانتینیوس: این مدل از دستگاه ها با طولی بیش از ۹ متر (ساخت با توجه به سفارش مشتری تا حدود ۱۲ متر نیز امکانپذیر است) و قدرتی باورنکردنی در خشک کردن مقدار بسیاری زیادی لیمو و بسیاری دیگر از میوه ها و حتی سبزیجات، آنچنان تولیدات فراوانی خواهد داشت که می تواند تولیدات هکتارها باغ را به خوبی برای خشک کردن پشتیبانی نماید. خرید دستگاه میوه خشک کن در استان فارس از نوع تونلی خواهد توانست کمک بسیار فراوانی به تولید بهترین لیمو خشک شیرازی نماید.

استان فارس نه تنها در زمینه تولید انواع لیموترش درجه یک و لیمو شیرین بینظیر، بلکه در زمینه محصولاتی مانند زردآلو، انگور یاقوتی، سیب، پرتقال و… حرفهای زیادی برای گفتن دارد. چنین پتانسیل عظیمی را می توان هم برای تامین نیاز میوه های تازه در کشور مورد استفاده قرار داد و هم نیاز میوه های خشک و چیپس میوه استان فارس و بسیاری از مردمان دیگر استان ها را به خوبی برطرف نمود. تمامی این موارد می تواند با خرید دستگاه خشک کن در استان فارس تحقق یابد.

ماشین سازی

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا