استانهای ایران

دستگاه خشک کن آذربایجان شرقی

دستگاه خشک کن آذربایجان شرقی  ⚡  دستگاه خشک کن در تبریز

چنانچه بخواهیم از خشک کن ها و دستگاه هایی که برای چنین اموری ساخته شده اند بگوییم می توان انواع بسیار فراوانی را نام برد که به شدت مناسب بوده به خصوص برای استانی مانند آذربایجان شرقی و شهر تبریز. در واقع خرید و استفاده از دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی هم اکنون نیز در بسیاری موارد وجود دارد.


تبریز و آذربایجان شرقی یکی از مراکز مطرح در زمینه تولید انواع مختلف میوه مانند زردآلو، شفتالو، شلیل، هلو، گوجه سبز و بسیاری از سبزی ها از جمله جعفری، نعناع، تره، شاهی، ترخون و بسیاری دیگر میوه ها و سبزیجات است. در نتیجه این استان می تواند یکی از مستعدترین مراکز کشور جهت فرآوری و تبدیل انواع میوه و سبزی به محصولات خشک باشد که در این فرآیند، دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی به خوبی کارساز خواهد بود.

تولید زردآلو خشک به کمک دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی به عنوان اولین استان تولیدکننده زردآلو، زمینه ای بسیار مستعد در تولید زردآلو خشک خواهد داشت، به راحتی و با کمی برنامه ریزی می توان این استان را به تولیدکننده، تامین کننده و صادرکننده ای برتر در کشور تبدیل کرد. همه چیز مهیاست: هم زردآلوی فراوان، هم نیروی کار و هم انواع دستگاه میوه خشک کن. می توان با خرید دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی مقدار بسیار فراوانی از زردآلوها را بلافاصله پس از برداشت از درخت به سمت واحد تولیدی میوه های خشک هدایت کرد.

برای تولید زردآلوی خشک توسط دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی می توان از این دستگاه ها در حجمی انبوه استفاده کرد:

  • دستگاه میوه خشک کن چهار کابین صنعتی دوگانه سوز: این دستگاه بیش از ۲۰۰ سینی بسیار بزرگ برای قرار دادن انواع میوه از جمله زردآلو در خود دارد. می توان در هر بار حدوداً بیش از ۳۰۰ کیلو میوه تازه وارد و مقدار بسیار فراوانی زردآلو خشک از آن برداشت کرد.
  • دستگاه میوه خشک کن خلاء: این دستگاه از بهترین دستگاه های میوه خشک کن و از پرتولیدترین آنهاست. به راحتی می توان در هر بار چندصد کیلوگرم از آن برداشت میوه خشک داشت.
  • دستگاه میوه خشک کن تونلی: دستگاه های تونلی از پرقدرت ترین و غول آساترین دستگاه های میوه خشک کن هستند که حجم تولید میوه خشک توسط آنها غیرقابل باور است. با خرید و استفاده از اینگونه دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی به راحتی می توان محصولات باغی و جالیزی تعداد بسیار زیادی از کشاورزان و باغداران را به راحتی و به سرعت و البته در حجمی بسیار زیاد خشک و چیپسی کرد.

تولید انواع سبزی خشک توسط دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی

همانگونه که قبلاً گفتیم آذربایجان شرقی، مرکزی بزرگ برای تولید انواع سبزی از جمله تره، شاهی، ترخون، جعفری و بسیاری دیگر سبزی هاست. همچنین بسیاری از گیاهان کوهی نیز در این استان، هم برداشت و هم پرورش داده می شوند. در چنین شرایطی می توان با استفاده از دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی بهترین و باکیفیت ترین سبزی خشک را تولید و روانه سراسر کشور کرد.

حتی کشاورزان می توانند در منزل نیز سبزی خشک تولید نمایند. برای تولید خانگی سبزی خشک آذربایجان شرقی این دستگاه ها بسیار مناسب خواهند بود:

  • دستگاه خشک کن خانگی ۵ سینی تا ۱۰ سینی: این دستگاه ها قیمت بسیار مناسب و همچنین حجم و ابعاد خوبی دارند و مخصوص آشپزخانه می باشند.
  • دستگاه خشک کن نیمه صنعتی تک کابین: با تهیه و خرید دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی از این مدل می توان آنرا در گوشه ای از حیاط یا پارکینگ جای داد و با حدوداً ۳۰ عدد سینی بزرگ داخل آن، مقدار فراوانی سبزی خشک تولید کرد.

و اما برای تولیدات بسیار انبوه سبزی خشک می توان چندین نوع دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی خریداری و از آنها استفاده کرد. بهترین گزینه ها برای این کار می توانند دستگاه های زیر باشند:

  • دستگاه خشک کن صنعتی هشت کابین: این دستگاه سبزی خشک کن که البته برای خشک کردن انواع میوه و مواد پروتئینی و هر چیز دیگری نیز کاربرد دارد به شدت پرقدرت بوده و توانایی تولید بیش از ۱ تن! سبزی خشک در روز دارد.
  • دستگاه خشک کن صنعتی خورشیدی: در مناطقی از آذربایجان شرقی که میانگین روزهای آفتابی مناسبی دارند می توان با نصب و راه اندازی این دستگاه، از نور خورشید برای خشک کردن سبزی ها استفاده و در هزینۀ انرژی صرفه جویی فراوانی کرد.
  • دستگاه خشک کن صنعتی کانتینیوس: پرقدرت ترین و پرتولیدترین دستگاه خشک کن است و قدرت تولید چندین تن! سبزی و میوه خشک را خواهد داشت.

با کمی دقت و برنامه ریزی می توان انواع دستگاه خشک کن در آذربایجان شرقی را خریداری و از آنها برای تولید بهترین میوه خشک و همچنین با کیفیت ترین سبزی خشک نهایت استفاده را کرد.

ماشین سازی

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا