خشک کننده ها

خرید دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن میوه  

میوه های خشک یکی از جذاب ترین و با مزه ترین خوراکی های گرانقیمت هستند که به خوبی در این چندین ساله جای خود را در بین خانوار باز کرده و البته درست است که هنوز میزان مصرف آنها پایین است اما با همین مقدار مصرف هم عده زیادی در حال فعالیت تولیدی در این حوزه و عده بسیاری نیز عاشق ورود به آن هستند. برای ورود نیاز به خرید دستگاه خشک کن میوه  است تا بتوان کار را آغاز کرد.

هر شغل و حرفه ای نیاز به ابزار و لوازم مخصوص خود دارد تا بتوان آن کار را شروع کرد. تولید میوه خشک در انواع مختلف هم نیاز به خرید دستگاه خشک کن میوه در انواع گوناگون با توجه به نیاز فرد داشته تا بتوان این شغل زیبا را با بهترین و ایده آل ترین شرایط آغاز کرد. این دستگاه های قدرتمند در مدل های مختلفی از جمله دستگاه میوه خشک کن خانگی، دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی، دستگاه میوه خشک کن صنعتی در بازار موجود است که هر کدام از آنها نیز مدل ها و برندهای بسیار مختلفی را شامل می شوند.

۵ (۱۰۰%) ۱۶ امتیاز


برای خرید دستگاه میوه خشک کن در هر یک از انواع و مدل ها و استفاده از آن، می بایستی ابتدا «نیاز سنجی» کرد یعنی اینکه ببینیم چه نوع دستگاه خشک کن میوه نیاز است، با چه حجمی از تولید و در چه قیمتی؟ اینها تماماً سوالات و ابهامات بسیار مهمی ست که قبل از خرید باید در مورد آنها به یک جمع بندی درست و قطعی رسید، سپس اقدام به خرید دستگاه خشک کن میوه کرد. در چنین شرایطی ست که خرید شما، یک خرید موفق و آینده دار خواهد بود.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن ابتدا توجه به چه نکاتی لازم است؟

همه به خوبی می دانیم برای خرید هر چیزی، ابتدا می بایستی تکلیف را با خودمان روشن کنیم! اینکه چه چیزی می خواهیم و برای چه هدفی؟ وقتی توانستیم بر روی این موضوع به یک تصمیم و نتیجه گیری قاطع و بی برو برگشت برسیم، زمانِ خرید کردن فرا رسیده است. برای خرید دستگاه خشک کن میوه می بایستی ابتدا ببینیم قرار است از این دستگاه برای چه هدفی استفاده کنیم؟ آیا قرار است فقط نیازها و مصرف محدود روزانه خود و خانواده را بر طرف کنیم؟ آیای قرار است یک شغل جمع و جور برای کسب درآمد راه اندازی کنیم؟ آیا می خواهیم یک فعالیت تجاری بزرگ و هدفمند داشته باشیم؟اینها سوالاتی ست که حتماً می بایستی قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن از خود پرسید تا تعیین تکلیف شود.

سپس می بایستی قدرت مالی و اینکه چه مبلغی می توان برای خرید دستگاه خشک کن میوه هزینه کرد را بررسی کنیم. چه مبلغی در حال حاضر در دسترس است؟ یا چه میزان می توان از منابع دیگر تهیه کرد؟ همچنین می بایستی مشخص شود آیا پس از خرید دستگاه میوه خشک کن فضای کافی برای نصب و به کارگیری آن خواهیم داشت؟

از دیگر نکاتی که در قبل از خرید یا زمان خرید دستگاه خشک کن میوه باید حتماً مورد توجه قرار گیرد کیفیت دستگاه، برند مورد نظر و همچنین خدمات پس از فروش آن است. آیا دستگاه میوه خشک کنی که خریداری می شود کیفیت و قدرت لازم برای اجرای تصمیمات و برنامه های ما را دارد؟حتماً باید به این نکات و سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن توجه کرد.

خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی

یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های تولید چیپس میوه، نوع خانگی آن است که میزان تولید و همچنین حجم و ابعاد بسیار مناسبی دارد. این دستگاه کارآمد و بسیار مفید در مدل ها و ظرفیت های مختلف وجود دارد که هر کدام با توجه به قدرت و کیفیت، قیمت خود را خواهد داشت.

برخی از مدل ها ۵ سینی و با مصرف برق بسیار پایین هستند که قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان دارند. برخی نیز دارای ۸ سینی و ظرفیت و جایگاه بزرگتر برای خشک کردن مقدار بیشتری میوه هستند. این دستگاه ها نیز قیمتی بیش از ۶۰۰ هزار تومان را شامل می شوند. انواع ۱۰ سینی خانگی نیز موجود است که از قیمت ۶۰۰ هزار تومان تا مبالغ بالاتر را شامل خواهد شد. البته این قیمت ها به صورت متغییر بوده و گاهی همین دستگاه های خانگی در برخی مدل ها می توانند قیمتی بیش از ۲ میلیون نیز داشته باشند.

خب با این توضیحات، بهتر است برای خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی، کدام یک از آنها انتخاب و خرید شود؟ اینجاست که باید ببینید واقعاً چه میزان میوه خشک نیاز دارید و با توجه به نیاز و البته مقدار مبلغی که قرار است هزینه کنید یک مدل را انتخاب نمایید. خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی با توجه به مدل های مختلف و ظرفیت های متنوع، نیاز به کمی حوصله و تحقیق و نهایتاً خرید دارد.

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

نیمه صنعتی ها همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای آنهایی ست که قصد راه اندازی کسب و کاری جمع و جور به خصوص مشاغل خانگی داشته و دارند و همیشه هم به خوبی توانسته نیاز افراد مختلف را برآورده نماید. دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می تواند با توجه به دوگانه سوز بودن یعنی استفاده از برق و گاز برای تولید گرما، یکی از محبوب ترین دستگاه های میوه خشک کن جهان باشد.خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی برای تولید چیپس میوه یکی از ایده آلترین تصمیمات کاری ست.

چنانچه برای خرید خشک کن میوه نیمه صنعتی تصمیم قطعی دارید بهتر است جنسی مرغوب، باکیفیت، دارای پشتیبانی مناسب و از شرکتی معتبر خریداری نمایید تا در آینده دچار مشکلات فراوان نشوید. با خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می توانید به تناژ تولید بیش از ۱۰۰ کیلوگرم میوه خشک در روز دست یابید آن هم با خرید فقط یک دستگاه. پس توجه داشته باشید که نوع دستگاه و قدرت آن به شدت در میزان تولید میوه خشک و همچنین درآمد شما بسیار موثر خواهد بود.

دستگاه نیمه صنعتی میوه خشک کن در انواع متنوعی از ۱۵ سینی، ۲۰ سینی و… موجود است که هر کدام قدرت و ظرفیت تولید و همچنین مقدار و نوع انرژی مصرفی خود را خواهد داشت. هر کدام از این دستگاه ها می توانند برای درآمدزایی و اشتغال حداقل یک نفر و گذراندن امورات یک خانوار با تعداد نفرات متوسط، مناسب باشند. همچنین مبلغی که برای خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی باید هزینه کرد با توجه به نوسان قیمت ها در حال حاضر در حدود ۷-۸ میلیون تومان تا مبالغ بیشتر در مدل ها و برندهای مختلف است.

بهترین راه برای خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی این است که یک فرد مشاور و خبره در این زمینه، همراهتان باشد تا بهترین دستگاه نیمه صنعتی را انتخاب نمایید چون قرار است سالها از این دستگاه به عنوان ابزار درآمدزایی خود استفاده نمایید. همچنین به سبب جمع و جور بودن و مناسب بودن ابعاد دستگاه  نیمه صنعتی خشک کن میوه توصیه می شود چنانچه قصد راه اندازی یک شغل خانگی درجه یک و پردرآمد دارید روی خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی حتماً حساب باز کنید.

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

و اما غول پیکرترین و قدرتمندترین دستگاه تولید چیپس میوه، همین دستگاه صنعتی میوه خشک کن است که قدرت و ظرفیت بسیار بالایی برای تولید انواع میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی دارد. این دستگاه ها با ابعاد و طول و عرض بسیار زیادی ساخته می شوند و تناژ تولید میوه خشک و همچنین قیمت آنها به هیچ عنوان قابل قیاس با دیگر مدل های دستگاه خشک کن میوه نیست. خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی نیز مبالغ بسیار بیشتری را طلب می کند حتی تا دهها برابر بیش از یک دستگاه نیمه صنعتی.

این دستگاه ها می توانند به حجم تولیدی در حدود چندین تن در روز دست یابند که اعداد و ارقام بسیار قابل توجهی ست. چنین مراکز و واحدهای صنعتی می توانند بخش عظیمی از نیازهای بازار را پاسخگو بوده و نیاز به واردات را حتی به صفر رسانده و به صادرات نیز فکر کنند. با خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی می توان یک کارخانه بسیار بزرگ با تعداد قابل توجهی کارکنان مختلف راه اندازی کرد.

این دستگاه ها نیز در انواع و ظرفیت های گوناگونی تولید می شوند. برخی مدل های دستگاه میوه خشک کن صنعتی از این قرار می باشند:

  • دستگاه خلاء
  • دستگاه تونلی
  • دستگاه خورشیدی
  • دستگاه مادون قرمز و انجمادی

این دستگاه ها از مهمترین انواع دستگاه های صنعتی میوه خشک کن هستند که هر کدام با توجه به ابعاد و توانایی، قدرت تولید صدها کیلوگرم بلکه چندین تن میوه خشک در روز را خواهند داشت. قیمت این دستگاه ها نیز با توجه به همین ظرفیت تولید و البته میزان انرژی مصرفی آن و سایر عوامل تعیین خواهد شد در نتیجه برای خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی می بایستی به تمامی این عوامل مهم توجه ویژه کرد.

قیمت هر کدام از این دستگاه ها بسیار مختلف و متغیر است و نمی توان با توجه به شرایط موجود، قیمت مشخصی را اعلام کرد اما می توان به عنوان مثال با توجه به قیمتِ یک دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی که تقریباً ۸ میلیون تومان است، قیمت این دستگاه های صنعتی را تا حدی تخمین زد سپس برای تصمیم گیری نهایی و خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی اقدام کرد.

خرید دستگاه خشک کن میوه از شرکت های مطمئن

موضوعی که در مورد خرید دستگاه میوه خشک کن در تمامی انواع، چه خانگی و نیمه صنعتی و چه صنعتی حتماً بایستی به آن توجه ویژه داشت خریداری دستگاه از شرکت ها و مراکز معتبر است زیرا این دستگاه ها قرار است دائماً در حال استفاده باشند و احتمال نیاز پیدا کردن به پشتیبانی و… در آنها وجود دارد دقیقاً مانند سایر ابزار و وسایل برقی.

در چنین شرایطی بهترین و معقولانه ترین تصمیم این است که خرید دستگاه خشک کن میوه را از مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید تا چنانچه نیاز به تعمیرات و پشتیبانی های مختلف بود بتوان از خدمات آن مراکز استفاده کرد. امروزه با توجه به گسترش بازار و ورود افراد و شرکت های مختلف به این کار، ممکن است تعدادی نابلد و غیراهل نیز وارد این حوزه شده باشند که با دقت و توجه می توان از مراجعه به آنها جلوگیری کرد.

همچنین یکی دیگر از دلایل خرید دستگاه میوه خشک کن از شرکت های معتبر این است که می توان قیمت ها را واقعی تر به دست آورد و گاهی نیز به صورت مستقیم می توان از دفاتر نمایندگی کارخانجاتِ تولیدکننده این دستگاه ها،خرید لازم را انجام داد و مقدار قابل توجهی از نظر مالی صرفه جویی کرد. این امر و بررسی اینکه کدام شرکت و نمایندگی، معتبرتر و منصف تر است بستگی به تلاش و پیگیری شما دارد تا به عنوان خریدار بتوانید بهترین شرکت را انتخاب نمایید.

سخن پایانی اینکه، برای خرید دستگاه میوه خشک کن در هر مدل و قدرتِ تولید می توان بهترین ها را از برترین ها خرید کرد. یعنی از ابتدا توجه داشته باشیم که چه می خواهیم، برای چه کاری می خواهیم، قدرت خریدمان در چه حدی ست و از کجا باید این خرید را انجام داد؟ اگر توانستیم این موضوعات را با خود حل و فصل کنیم مطمئناً با کمی دقت خواهیم توانست بهترین خرید دستگاه خشک کن میوه را داشته و از فواید آن بهترین بهره برداری را داشته باشیم در غیر این صورت ممکن است هم وقت و عمر با ارزش خود را با یک انتخاب غلط از دست داده باشیم و هم سرمایه خود را که به زحمت اندوخته ایم به باد فنا بدهیم. لطفاً کمی دقت در زمان خرید دستگاه خشک کن میوه !

ماشین سازی

نویسنده: طیب عالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا