مقاله

نحوه فروش در eBay

فروش در eBay راهی عالی برای کسب درآمد برای چیزهایی است که دیگر نیازی به آن ندارید. پس از تنظیم پروفایل eBay ، می توانید در هیچ زمان شروع به فروش کنید.

قسمت ۱
شروع کار در eBay

۱- کمی سایت را کاوش کنید. برای یافتن eBay ، به سادگی از موتور جستجوی مورد علاقه خود استفاده کرده و در eBay تایپ کنید. eBay سایت خود را به کشورهای مختلف دنیا اختصاص داده است ، بنابراین مطمئن شوید که به دنبال سایت eBay کشور خود هستید. برای مردم آمریکا ، www.ebay.com است.

     صفحات اطلاعات فروشنده eBay را ببینید [۱]. این صفحات سیاست های فروش eBay را به طور کامل مورد بحث قرار می دهند.
     با ویژگی های جستجوی eBay آزمایش کنید و چند لیست را مرور کنید. دانستن نحوه عملکرد تابع جستجوی eBay به شما در تهیه لیست های بهتر کمک می کند.
         با تغییر گزینه ها در فهرست “مرتب سازی” ، نتایج جستجو را تغییر دهید.
         به لیست هایی که در بالای نتایج جستجو و مواردی که به نظر می رسد پیشنهادات زیادی دریافت می کنند ، توجه داشته باشید.

۲- درمورد یک نام خوب تصمیم بگیرید eBay می تواند نامی را برای شما فراهم کند ، اما اگر نامی جذاب داشته باشید ، می تواند شانس فروش را افزایش دهد. از هر چیزی که توهین آمیز باشد و یا ارزش کالاهایی را که می فروشید ، کم کنید ، خودداری کنید. خط مشی نام کاربری در eBay: [2]

    نامهای کاربری eBay باید حداقل دارای دو شخصیت باشند و نمیتوانند حاوی علائمی مانند علامت در نشانه ، ampersand (و) ، apostrophe ، پرانتز یا علائم کمتر / بزرگتر باشند ، و همچنین نمی توانند حاوی فضایی یا زیربناهای پی در پی باشند. نامهای کاربری eBay همچنین نمی توانند با یک بغل ، دوره یا زیربناها شروع شوند.
    eBay نام وب سایت ها یا آدرس های ایمیل را به عنوان شناسه کاربر مجاز نمی کند ، و همچنین چیزی با کلمه “eBay” یا حرف “e” و به دنبال آن چندین شماره اجازه نمی دهد. با این کار از سوء استفاده کاربرانی که می خواهند به عنوان کارمندان eBay منصوب شوند یا مشتری را به سایر سایتهای با اعتبار کمتر از طریق eBay هدایت کنند ، جلوگیری می کند.
    از یک نام تجاری تجاری (مانند یک مارک) استفاده نکنید ، مگر اینکه صاحب آن باشید.
    نام هایی مانند “iselljunk” یا “chickmagnet69” غیر حرفه ای به نظر می رسد و می تواند خریداران را دفع کند. اسامی نفرت انگیز یا نامفهوم می توانند توسط eBay مسدود شوند.
    از آنجا که بسیاری از مردم در حال حاضر در eBay هستند ، مدتی را صرف بررسی کردن نام مورد نظر خود در واقع کنید و وقتی نام مورد نظر شما در حال استفاده است گزینه های دیگری را بیابید.
    بعداً می توانید شناسه کاربری خود را تغییر دهید. با این حال ، شما می توانید این کار را فقط یک بار در هر ۳۰ روز انجام دهید ، و اگر مرتباً انجام شود ، ممکن است مشتریان مکرر شما گم شوند. [۳]

۳- ایجاد یک حساب کاربری eBay. به صفحه اصلی eBay بروید و به دنبال لینک “ورود به سیستم” در نزدیکی بالای صفحه باشید. نام و آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید (باید ۶-۶۴ نویسه داشته باشد و حداقل دارای یک حرف و یک نماد باشد). از شما خواسته می شود پس از انجام این کار نام کاربری خود را انتخاب کنید.

     eBay ایمیلی را به آدرسی که ارائه داده اید ارسال می کند. برای تأیید حساب خود ، دستورالعمل های موجود در ایمیل را دنبال کنید.
     اگر شغل موجود دارید ، می توانید در یک حساب کاربری نیز ثبت نام کنید. در صفحه ثبت نام ، روی پیوند در بالای صفحه ثبت نام کلیک کنید که می گوید “شروع یک حساب کاربری”. از شما خواسته می شود نام و نام تجاری خود و برخی اطلاعات تماس اضافی را وارد کنید.

۴- روش پرداخت خود را تنظیم کنید. روش های پرداخت پذیرفته شده در کشور متفاوت است. در ایالات متحده ، فروشندگان موظفند پی پال را بپذیرند یا یک حساب کارت اعتباری بازرگان دارند. حساب پی پال خود را به دنبال پیوندهای وب سایت eBay تنظیم کنید یا به www.PayPal.com مراجعه کنید.

     سیاست های پرداخت پذیرفته شده eBay را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مجاز است [۴].

۵- با خرید چند مورد کوچک ، شهرت خود را بسازید. یک راه مهم که ebay خود را به عنوان یک بازار امن حفظ می کند ، ترغیب خریداران و فروشندگان به ترک بازخورد در مورد یکدیگر است. خریداران به رتبه بندی بازخورد فروشندگان نگاه می کنند ، و خریدن چند مورد سریعترین راه برای افزودن رتبه های مثبت به پروفایل شما است.

     سعی کنید کالاهای کوچک مورد نظر یا به هر حال مورد نیاز خود را خریداری کنید و فوراً پرداخت کنید تا بازخورد خوبی را به عنوان یک خریدار بدست آورید. نگران خرید چیزهایی نیستید که می توانید فروش کنید. نکته اصلی این است که خود را به عنوان یک عضو قابل اعتماد در انجمن ebay مستقر کنید.
     خریداران بالقوه که بدون بازخورد یک فروشنده جدید را می بینند می توانند بسیار احتیاط کنند که شما یک “پرواز شبانه” هستید و ممکن است آنها از خرید شما دریغ کنند.

۶- صفحه نمایه خود را تنظیم کنید. در صورتی که فقط کالاهای کوچک را می فروشید ، داشتن یک پروفایل بسیار دقیق لازم نیست ، اما اضافه کردن تصویر و برخی از اطلاعات می تواند در اطمینان خریداران به شما اطمینان دهد که شما یک فروشنده قانونی هستید.

     برای فروش اقلام گران تر ، افزودن اطلاعات بیشتر در مورد خودتان مهم تر است ، به خصوص اگر فروشنده جدید باشید.
     مردم اینها را می خوانند تا سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند ، بنابراین مکان مناسبی برای توضیح اعتبار خود است ، مانند جمع آوری ، خرده فروش ، شخصی با دانش در مورد موارد خاص و غیره.

قسمت ۲
انتخاب چه چیزی برای فروش

۱- آنچه را می دانید بفروشید. eBay با تهیه پذیرایی از سرگرمی ها و جمع آوری کنندگان شروع به کار کرد و همچنان مکان خوبی برای نمایش موارد شماست. اگر در یافتن معامله یا موارد نادر در یک دسته خاص خوب هستید ، تخصص خود را در مورد مواردی که بسیاری از آنها را می شناسید ، در نظر بگیرید.

۲- بدانید که چه چیزی را نمی توانید بفروشید. بدیهی است موارد غیرقانونی و خطرناک مانند قطعات بدن انسان ، مواد مخدر ، حیوانات زنده و خدمات غیرقانونی مجاز نیست. سایر موارد ممکن است فروخته شوند ، اما محدود هستند ، مانند مواردی که در رده “فقط بزرگسالان” فروخته می شوند. سیاست های eBay را در مورد موارد ممنوعه و محدود [۵] بررسی کنید تا از تعلیق و حتی ممنوعیت حساب خود جلوگیری کنید.

۳- با فروش چیزهایی که قبلاً دارید ، یا با شروع کوچک ، ریسک را به حداقل برسانید. eBay محدودیت های فروش را در فروشندگان جدید ، به طور معمول پنج مورد در هر ماه قرار می دهد. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را بفروشید ، ساختن موجودی بدون انجام چند فروش در ابتدا خطرناک است. چند مورد کوچک را لیست کنید تا احساس خوبی را برای فروش و تدارکات مربوط به آن داشته باشید.

     می توانید با فروش چیزهایی که در اطراف خانه دارید که دیگر از آنها استفاده نمی کنید شروع کنید ، یا با انتخاب چند مورد برای آزمایش کردن این موارد می توانید خود را بازگردانده یا خود را حفظ کنید.
     مهم است که قبل از بارگذاری موجودی بیش از حد ، آزمایش کنید. شما ممکن است نتوانید وسایل خود را با قیمت بالایی به فروش برسانید تا سود کسب کنید ، یا می توانید با موجودی اضافی زیادی روبرو شوید که جابجایی آن دشوار است.
     اگر قبلاً از مجموعه ها یا مشاغل موجود خود موجودی دارید ، آماده رفتن هستید! انجام چند فروش می تواند به شما در تشخیص بهترین روش برای فروش کالاهای خود در eBay کمک کند.

۴- در نظر بگیرید که چگونه کالاهای خود را تهیه می کنید. اغلب ، آنچه میفروشید با آنچه می توانید پیدا کنید تعیین می شود. این امر می تواند زمان و تلاش زیادی برای تهیه منابع برای eBay داشته باشد ، بنابراین مهم است که یک روش کمک به شما پیدا کند و از آن لذت ببرید.

     eBay به خودی خود می تواند مکانی مناسب برای یافتن معامله باشد. برخی از افراد به دنبال کالاهایی هستند که کم ارزش هستند ، اما به خوبی ارائه نشده اند یا عناوین غلطی ندارند.
     اگر از فروشگاه های پررونق و یا فروش گاراژ لذت می برید ، این مکان بسیار خوبی برای شروع است. فقط به یاد داشته باشید که شما معمولاً نمی توانید آنچه را خریداری می کنید برگردانید ، بنابراین ممکن است به کالاهایی بپردازید که قادر به فروش نیستند.
     فروشگاه های تخفیف ، انبار و خروجی مکان های مناسبی برای یافتن معامله هستند و غالباً یک سیاست بازگشتی دارند که در صورت عدم فروش کالاهای شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

۵- در نظر بگیرید که مدت زمان صرف لیست هر مورد را می کنید. به یاد داشته باشید ، شما باید عکس بگیرید ، توضیحات بنویسید و بفهمید که چگونه می توانید هر کالایی را که می فروشید حمل کنید. این کار به زمان نیاز دارد ، بنابراین فروش کالاهای مشابه و مواردی که به راحتی عکس برداری و توصیف می شوند ، کارایی بیشتری دارد.

     سعی کنید موارد را به صورت عمده و یا با ویژگی های مشابه پیدا کنید. به این ترتیب می توانید الگوهای فهرست را برای خود ایجاد کنید ، یا حتی فقط یک لیست را برای چندین مورد ایجاد کنید.
     به جستجوی مواردی بپردازید که توصیف ، عکس و حمل آسان هستند.
     به جستجوی مواردی بپردازید که بتوانید به راحتی به همان شیوه حمل و نقل کنید ، تا بتوانید به سرعت وسایل را بسته بندی کرده و از مواد حمل و نقل تخفیف های عمده ای کسب کنید.

۶- حمل و نقل و تدارکات ذخیره سازی را در نظر بگیرید. اجناس سنگین و سنگین می توانند برای سودآوری دشوار باشند ، زیرا حمل آنها گران است و فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد.

     خریداران به کل قیمت کالا از جمله حمل و نقل نگاه می کنند ، بنابراین هزینه حمل و نقل همیشه باید در نظر داشته باشد که آیا یک کالا می تواند با قیمت مناسب فروخته شود.
     به عنوان یک مسئله مهم در مورد فضا فکر کنید. کار کردن از طریق فروش اجناس در منزل می تواند باعث کاهش سرمایه شود اما اگر سهام شما فضای بیشتری را بدست آورد ، زندگی شما یکسان نخواهد بود. آیا فضای لازم برای بسته بندی ، بسته بندی و ذخیره کالاهای خریداری شده خود دارید؟

۷- در نظر بگیرید که چگونه سریع می توانید موجودی خود را جابجا کنید ، و چه مدت حاضر به صبر کردن هستید. آگاه باشید که روند می تواند به سرعت بگذرد ، و شما را از سهام بی ارزش رها می کند. برای سایر موارد ، شاید لازم باشد بیشتر برای جمع آوری یا خریدار علاقه مند صبر کنید.

۸- بدانید چه بازاری گرم است. بدیهی است ، هرچه یک آیتم محبوب تر باشد ، افراد بیشتری در جستجوی آن و پیشنهاد قیمت برای آن می شوند. این امر به یک ضرب و شتم خاص احتیاج دارد ، و اغلب فروشندگان موفق افرادی هستند که به طور شهودی می دانند چه چیزی را می فروشند. با این حال ، eBay برخی از ابزارها برای مشخص کردن آنچه محبوب است ، است.

    صفحه موارد داغ eBay را ببینید [۶]. مواردی که معمولاً در اینجا ذکر شده شامل لباس نام تجاری ، الکترونیک ، جواهرات طلا ، لوازم جانبی مد و پیراهن های فوتبال است.
    به لیست های تکمیل شده نگاه کنید. این اجازه می دهد تا ببینید که چه تعداد از کالاهای خاص به فروش رسیده است ، چه زمانی آنها فروخته شده اند و چه میزان برای آنها فروخته شده است. اگر برنامه eBay را در دستگاه تلفن همراه خود دارید ، اگر در فروشگاه یا گاراژ فروشی هستید و در مورد خرید یک کالا مطمئن نیستید ، این امر می تواند بسیار مفید باشد.
        جستجوی خود را در جعبه جستجوی eBay تایپ کنید ، سپس جعبه های کنار “لیست های فروخته شده” یا “لیست های کامل شده” را در بخش “فقط نمایش” از فهرست در سمت چپ صفحه بررسی کنید.
        برای برنامه تلفن همراه ، کلمات جستجوی خود را وارد کنید ، سپس روی “اصلاح” ضربه بزنید. “لیست های کامل شده” یا “فقط موارد فروخته شده” را در “گزینه های جستجو برای پالایش” بررسی کنید.
    می توانید از محصولاتی استفاده کنید که به طور خاص برای تحقیق در مورد فروشنده ساخته شده است ، اما باید هزینه این موارد را بپردازید. Popsike.com یک نسخه رایگان است که برای فروشندگان موسیقی اختصاص داده شده است.
    توجه داشته باشید که اگر چیزی محبوب باشد ، فروشندگان زیادی وجود خواهند داشت که همان موارد شما را به فروش می رسانند. می توان در دسته ای که قبلاً اشباع شده است فروش آن دشوار باشد زیرا از بین رفتن در نتیجه عظیم نتایج جستجو بسیار آسان است و قیمت ها در حال حاضر آنقدر ارزان هستند که ایجاد سود به عنوان یک فروشنده کوچک تقریباً غیرممکن است. همچنین ، رتبه بندی بازخورد پایین شما را به ضرر می اندازد. آیتم های محبوب کلاهبرداری هایی را که به فروشندگان بی تجربه ای که نمی دانند چگونه از خود محافظت کنند ، طعمه می زنند.

قسمت ۳
ایجاد لیست هایی که بفروشند

۱- در بازار خود تحقیق کنید. جستجوی eBay برای مواردی مانند آنهایی که می خواهید بفروشید ، و لیست ها را بخوانید ، به خصوص لیست های تکمیل شده که با قیمت مناسب به فروش رسیده اند ، یا لیست های فعلی که پیشنهادات زیادی را به خود جلب کرده اند.

     توجه داشته باشید که چه نوع اطلاعات یا عکسهایی را که به عنوان یک خریدار بالقوه برای شما بسیار مفید هستند – به همان نوع اطلاعات برای خریداران بالقوه شما مفید خواهند بود.
     در نظر بگیرید که چه چیزی باعث می شود یک فروشنده قابل اعتماد باشد و چگونه می توانید از طریق فروش و مشخصات خود این حس اعتماد به نفس را منتقل کنید.

۲- وارد شوید و به “فروش” بروید یا در “My eBay” یا از طریق صفحه اصلی در بالا.

۳- عنوانی را برای لیست خود وارد کنید. عنوان خط مقدم در توجه به حراج شما است. یک عنوان خوب نه تنها اطلاعات کافی را در اختیار خریداران بالقوه قرار می دهد تا بدانند که آیا این لیست ارزش وقت خود را برای بررسی کردن را دارد ، بلکه افرادی را که در جستجوی موارد شما جستجو می کنند نیز جلب می کند.

    تمام کلمات مرتبط را درج کنید و آنها را به درستی هجی کنید. اطلاعات کافی در یک عنوان تعداد بسیار کمی از خریداران و / یا داوطلبان بالقوه را به خود جلب می کند. در نتیجه چنین کالایی یا فروخته نمی شود ، یا به دنبال قیمت بسیار پایین تر از آنچه در غیر این صورت بود ، می رود.
    کلمات را حفظ کنید. پشم مانند “خنک” یا “عالی” را حذف کنید. فضای بسیار کمی دارید ، بنابراین از آنچه برای مردم جستجو می کنند استفاده کنید (هیچ کس در جستجوی eBay برای مواردی با عنوان “LK” یا “AWESOME !!!!” نیست).
    در صورت داشتن مکان ، املا و اصطلاحات جایگزین را درج کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال فروش iPod هستید ، “MP3 player” را در عنوان خود قرار دهید. با این حال ، جستجوی eBay به طور خودکار عبارتهای مختلف را به حساب می آورد. همچنین گاهی اوقات علاوه بر عنوان حراج ، نامهای دسته بندی را نیز بررسی می کند. در مورد اصطلاحات خاصی جستجو کنید و عناوین مزایده های مطرح شده را جستجو کنید.

۴- از کالای خود عکس های خوبی بگیرید. عکس هایی که به وضوح کالایی را که به فروش می رسد نشان می دهد می توانند لیست کنند. عکس های بد در واقع می توانند مشتری را دفع کنند. اگر از قبل دوربین دیگری ندارید ، یک دوربین دیجیتال ارزان قیمت یا یک تلفن دوربین دریافت کنید. لازم است حداقل یک عکس را با لیست خود درج کنید و داشتن بیش از یک عکس قطعاً اعتماد به نفس خریداران را بالا می برد. در هر لیست می توانید حداکثر ۱۲ عکس داشته باشید.

    از روشنایی خوب استفاده کنید. در صورت امکان فلاش خود را خاموش کرده و از نور طبیعی استفاده کنید. به بیرون بروید ، یا از یک پنجره عکس بگیرید.
    عکس هایی که ممکن است برای ظاهر بهتر به آن نیاز داشته باشند را بچرخانید یا برش دهید و از نرم افزار ویرایش عکس یا ویرایشگر عکس eBay برای بهبود تصویر استفاده کنید.
    به همان اندازه عکس هایی که خریداران شما نیاز دارند ، بگیرید. از هر زاویه ای که فکر می کنید کسی مفید باشد ، از کالای خود عکس بگیرید. eBay در هر لیست ۱۲ عکس رایگان ارائه می دهد.
    از هر ویژگی غیرمعمول ، هرگونه نقص و غیره عکس بگیرید. اعتماد به نفس اضافی که این امر به خریداران می دهد تقریباً همیشه (به جز موارد کم ارزش) ارزشمند است. البته ، برخی از موارد فقط به یک عکس احتیاج دارند. در اینجا از قضاوت خود استفاده کنید
    از یک پس زمینه منحرف یا کثیف استفاده نکنید و از هرگونه درهم و برهمی در این نزدیکی خلاص شوید. برای تهیه یک پس زمینه تمیز و خنثی برای موارد کوچکتر ممکن است از یک ورق ساده کاغذ سفید استفاده شود.
    عکس از لیست های دیگر یا هر مکان دیگری در اینترنت را هرگز کپی نکنید. جدای از ناهنجاری و کلاهبرداری ، این تقریباً همیشه نقض کپی رایت خواهد بود. تقریباً همه چیز در اینترنت و جاهای دیگر دارای حق چاپ است ، خواه یک اعلامیه حق چاپ داشته باشد یا نه.
    برای ایده های بیشتر در مورد تولید عکس های خوب برای فروش eBay ، نحوه عکس گرفتن از محصولات بهتر را به صورت رایگان مشاهده کنید.

۵- در مورد هرگونه نقص موجود در آن کاملاً واضح باشید. به هر حال خریداران این موضوع را می یابند ، بنابراین بگذارید برای خود تصمیم بگیرند که یک مشکل مهم چیست و چه چیزی نیست. واضح است که توصیف نواقص یک مورد در محافظت از شما در برابر ادعاهای قابل ملاحظه ای که توصیف نشده است (SNAD) به شما کمک می کند. با این حال ، اگر کالای شما نقص دارد ، به هیچ وجه آن را در eBay بفروشید. شما نمی خواهید برای فروش ناخواسته شهرتی بدست آورید. بازخورد منفی می تواند به طور جدی یک فروشنده کوچک را صدمه دیده یا حتی از بین ببرد.

۶- قالب فروش را انتخاب کنید. شما می توانید انتخاب کنید هر کدام مناسب برای شما باشد و به بهترین وجهی با کالای شما مناسب باشد

    حراج آنلاین. مزایده ها از ۱-۱۰ روز به طول می انجامند و بعضی اوقات می توانند به شما اجازه دهند قیمت بالاتری را برای کالای خود بدست آورید ، زیرا این امر خریداران را ترغیب می کند تا با یکدیگر رقابتی شوند و از هیجان برنده شدن یک کالا به اندازه خود کالای آن لذت ببرند.
        این خوب است وقتی شما چیزی برای فروش داشته باشید که مردم مرتباً به جستجوی آن بپردازند و تمایل به جنگیدن ندارند ، مانند یک یادداشت ورزشی نادر.
        قالب حراج نیز در شرایطی که مطمئن نیستید که در چه قیمتی باید بفروشید مفید است و می تواند در تعیین قیمت کالاهای مشابه در آینده کمک کند.
    اکنون آن را بخرید اقلام قیمت ثابت هستند. آنها به خریدار اجازه می دهند چیزی بخرد و آن را بلافاصله به جای اینکه منتظر پایان حراج باشد ، برای آنها ارسال کند.
        این موارد برای مواردی که مردم یا بصورت روتین و یا به صورت impulse می خریدند ، یا برای مواردی که عرضه از تقاضا فراتر رفته و مکانهایی که می خواهید قیمت رقابتی داشته باشید ، عالی است.
        مواردی که مردم فوراً به آنها احتیاج دارند ، بعید است که پیشنهادات زیادی را در حراج جلب کنند.

۷- قیمت خود را مطابق مبلغی که برای کالای مورد نظر پرداخت کرده اید ، زمان خود ، هزینه eBay و چقدر هزینه حمل را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شخصی کالایی را از شما خریداری کرد یا حراج به پایان رسید ، یک توافق نامه الزام آور برای فروش است و گذشتن از این کار دشوار است مگر اینکه هر دو طرف توافق کنند که فروش را لغو کنند. برای تعیین جزئیات آنچه در قیمت eBay خود تعیین می کنید ، ببینید.

    شما می توانید قیمت را در هر زمان با مواردی با قیمت ثابت تغییر دهید یا قبل از اینکه اولین پیشنهاد برای کالاهای حراج گذاشته شود.
    پیشنهادهای پایین تر پیشنهادات بیشتری را به شما نشان می دهد و به کالای شما علاقه مند می شوند و ممکن است منجر به فروش بیشتر کالاهای شما شود ، اما اگر یک کالا علاقه کافی را ایجاد نمی کند یا به اندازه کافی قابل مشاهده نیست ، ممکن است قیمت فروش بسیار پایینی را بدست آورید.
    گزینه ای برای تعیین قیمت “ذخیره” برای کالای شما در ضمن پیشنهاد قیمت پایین قیمت وجود دارد ، اما eBay مبلغ اضافی را برای این کار هزینه می کند و برخی از خریداران آن را آزار دهنده می دانند.
    برای حمل و نقل و حمل و نقل بیش از حد هزینه نکنید. در حالی که گاهی اوقات کمی تر کردن قیمت حمل و نقل مفید است تا بتوانید قیمت پایین تری را ارائه دهید و مسئولیت رسیدگی و تهیه مواد را نیز به حساب آورید ، اما اکثر خریداران با هزینه های آشکار حمل و نقل متقاضی می شوند. این روزها خریداران انتظار حمل و نقل رایگان را دارند و eBay در صورت ارائه حمل و نقل رایگان ، قابلیت مشاهده اقلام را در جستجو افزایش می دهد. مگر اینکه مورد شما به خصوص سنگین باشد ، پیشنهاد قیمت باز یا قیمت Buy-It-Now خود را افزایش داده و حمل و نقل رایگان را ارائه دهید.
    به فاکتورهایی که eBay برای شما ارسال می کند توجه داشته باشید و به موقع پرداخت کننده باشید. به مرور زمان از لیست ، هزینه های کمیسیون و سایر هزینه های خود را مدیون هستید و برای اینکه بتوانید لیست موارد خود را برای فروش ادامه دهید ، باید مرتباً به طور منظم پرداخت کنید. در حالی که در ابتدا ممکن است هزینه های شما را غافلگیر کند ، با آنها تا حدودی با بخشی از هزینه های مشاغل خود رفتار کنید و به زودی به یاد می آورید که این موارد برای تأمین هزینه محصولات و تلاش های شما نیاز دارند.

۸- زمان شروع و پایان حراج خود را انتخاب کنید. حراج ها ۱ ، ۳ ، ۵ ، ۷ یا ۱۰ روز پس از شروع آنها پایان می یابد. چه موقع حراج تمام می شود و چه مدت طول می کشد می تواند در میزان فروش کالای شما چه تغییری ایجاد کند. با برنامه ریزی حراج خود برای پایان یافتن زمان اوج خرید ، اغلب می توانید قیمت فروش بالاتری را کسب کنید.

     حراج های آخر هفته تمایل به گرفتن ترافیک زیاد دارند ، بنابراین احتمال افزایش قیمت های مناسب برای کالاهای شما را افزایش می دهد. [۷]
     بسیاری از موارد نیز فصلی هستند و بنابراین ، اوقات بهتری در سال وجود دارد که بتواند این موارد را نسبت به سایر ساعات سال به فروش برساند. به عنوان مثال ، وسایل ساحل در تابستان بهتر عمل می کند در حالی که اسکی ها در زمستان بهتر عمل می کنند.
     شما می توانید تبلیغات برنامه ریزی شده eBay را برای دسته های خاص بررسی کنید [pages.ebay.com/sell/resource.html اینجا]. این را بررسی کنید و فروش خود را برای زمان مشخص شدن این دسته بندی ها برنامه ریزی کنید.

۹- لحن دوستانه خود را حفظ کنید. به نظر می رسد بسیاری از فروشندگان برای ترساندن مشتریان احتمالی به تلاش های اضافی می روند. آنها به نظر می رسد که ترک تهدیدهای فریاد زدن (همواره در قلم های عظیم و رنگی) برای گزارش دهی به مناقصه گران و غیره ضروری است. این کار را نکنید! شما نمی خواهید از یک فروشگاه آجر و ملات بخرید که در آن صاحب هر حرکتی شما را تماشا می کند ، و نه می خواهید در فروشگاهی خریداری کنید که منشی فروش از سایر مشتریان شکایت داشته باشد. اینترنت هیچ تفاوتی ندارد؛ این امر برای خریداران بالقوه شما توهین به برخورد با آنها به عنوان سارقان احتمالی یا افراد متخلف است. رویکرد بد ایمان را رها کنید.

    اگر باید اطلاعات بیشتری در مورد خط مشی خود داشته باشید ، اطمینان حاصل کنید که طول آن کوتاه تر از توضیحات مورد شما است.
    یک سیاست بازگشت را در نظر بگیرید. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا از تخفیف های eBay برخوردار شوید ، بلکه برخی از فروشندگان بر این باورند که این امر باعث می شود خریداران نسبت به خرید متعهد شوند. خریداران بسیار کمی در واقع خریدهای خود را برمی گردانند ، بنابراین شما احتمالاً سود بیشتری کسب می کنید تا اجازه دهید خریداران احساس امنیت کنند نسبت به از دست دادن پول در بازده. از طرف دیگر ، تخفیف های eBay به فروشندگان Top Rated Plus که تخفیف ارائه می دهند به اندازه کافی اندک است که یک بازده تنها می تواند بیشتر از تخفیف ماهانه برای فروشندگان کوچک باشد. اگر یک سیاست بازگشت ارائه دهید ، به همه خریداران مجاز است هر آنچه را که از شما خریداری می کنند به هر دلیلی برگردانند. شما هرگز نمی توانید از بازپرداخت خودداری کنید ، حتی به خاطر اظهار پشیمانی خریدار. اگر شما به طور رسمی بازده پیشنهاد نمی کنید ، می توانید آنها را به صورت موردی تهیه کنید.
    به خریداران خود پاسخ دهید زیرا حراج مسیر خود را طی می کند. در این باره سریع باشید و همیشه صبور ، شفاف ، حرفه ای و دوستانه باشید. خریداران دوست ندارند سؤالات بی پاسخ را ببینند و این روی حرفه ای شما تأثیر می گذارد ، بنابراین در پاسخگویی دریغ نکنید.

۱۰- قبل از صرفه جویی ، همه چیز را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که وقتی در پایان با همه کارها (در صفحه “نمای کلی” هستید) ، دوبار چک کنید و “ارسال” را فشار دهید. اگر ارسال را فشار ندهید ، وارد نمی شود. سپس نامه الکترونیکی را تأیید می کنید که محصول شما در eBay قرار گرفته است.

     املای خود را بررسی کنید این امر از لحاظ جنبه های دیگر لیست بدی را ایجاد نمی کند ، اما هنوز به نوعی پیش می رود. سرمایه گذاری مناسب و نگارشی ، خواندن لیست ها را آسانتر می کند.
     رفع هر گونه اشتباه. شما می توانید تا زمان اعلام اولین پیشنهاد ، اشتباهات خود را برطرف کنید و بعد از آن ، این همان چیزی است که می گوید!

قسمت ۴
انجام معاملات

۱- حراج را تماشا کنید. شما می توانید با تماشای تغییر در پیشخوان ایده ای به دست آورید و اگر تعداد کمی از افراد به دنبال آن هستند ، ممکن است لازم باشد که در حراجی تغییراتی ایجاد کنید تا این امر برای بازدیدکنندگان در مورد سایت جذاب تر شود. با مشاهده مواردی که کار می کند و کار نمی کند ، بیاموزید و در صورت نیاز تغییرات را اعمال کنید.

    در صورت لزوم به حراج پایان دهید. شما توانایی پایان دادن به حراج را تا ۱۲ ساعت قبل از پایان آن دارید. این امر باید بسیار کم استفاده شود ، زیرا ممکن است ناظران از ارائه پیشنهادات هیجان زده باشند و از دیدن این امر به عنوان یک امر عادی ناامید شوند. آن را برای شرایط استثنایی مانند موارد شکسته ، گمشده یا به سرقت رفته نگه دارید. پس از ذکر محصولات برای فروش ، آنها را در مکانی امن نگه دارید.
    قیمت رزرو را پایین بیاورید. قبل از ۱۲ ساعت گذشته حراج ، اگر متوجه شوید که قیمت پیشنهادی را دریافت نکردید ، می توانید قیمت رزرو را کاهش دهید.
    مراقب خریداران باشید. مسدود کردن برخی از خریداران به دلایل خاص مانند خریدارانی که پی پال ندارند ، خریدارانی که در کشورهایی هستند که شما به آنها ارسال نمی کنید و خریداران با دو یا چند مورد اعتصاب غیرمجاز. و همچنین می توانید لیست های خریداران تأیید شده را تنظیم کنید که بطور خودکار به برخی از خریداران پیشنهاد دهد.

۲- هنگامی که کالای فروش شده و مبلغی برای آن پرداخت شده است ، سریعاً آماده ارسال باشید.

۳- وسایل خود را مرتب و ایمن بسته بندی کنید. اگر موارد شکننده باشد ، بسته بندی نادرست می تواند منجر به موارد شکسته و مشتریان ناراضی شود! در مقابل ، بسته بندی عالی می تواند واقعاً احساس خریدار را از فروش بهبود بخشد

۴- ترک یک بازخورد مثبت برای مشتریان با پرداخت سریع یک روش تجاری مناسب است. همچنین می توانید با گفتن چیزی مانند “با تشکر از خرید در فروشگاه eBay از من بخرید! لطفاً به زودی برگردید!”

قسمت ۵
تبلیغات لیست های شما

۱- اگر شما در حال فروش هنرهای اصلی یا کالاهای دست ساز از هر نوع هستید ، در گروه های eBay برای محصول خود شرکت کنید. گردآورندگان اغلب به این گروهها می پیوندند زیرا هنرمندان / پیشه وران و بسیاری از هنرمندان / صنعتگران نیز خریدار هستند. برخی از سرگرمی ها برای تأمین بودجه خرید خود می فروشند. موضوعات را بخوانید ، دلپذیر و دوستانه باشید ، درگیر جنگ های شعله ور نشوید و هر آنچه را دوست دارید تعارف کنید. این یک راه خوب برای دوستی و مشارکت در یک اجتماع طاقت فرسا است.

۲- برای تبلیغ لیست های خود از قدرت شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان مثال در مورد لیست های خود وبلاگ کنید ، به خصوص اگر هنرمند یا اهل هنر هستید. آنها را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

۳- قیمت حمل و نقل را در کل قیمت یا حداقل پیشنهاد قرار دهید. مردم به مواردی نگاه می کنند که حمل و نقل ارزان یا رایگان دارند و این به نوبه خود ممکن است تمایل بیشتری برای خرید آنها داشته باشد.

۴-

۴- اقلام ارزان قیمت را برای ایجاد بازخورد خود بفروشید. امتیاز بازخورد شما جزء غفلت خرید و فروش در eBay است. خریداران تصمیم می گیرند بین لیست یکسان یا نزدیک یکسان باشند ، معمولاً کسی را انتخاب می کند که فروشنده آن دارای رتبه بازخورد بالاتری باشد. در نتیجه افزایش رتبه بازخورد ، در نتیجه بسیار مهم است.

۵- بعد از اینکه فروشنده مستقر شدید ، یک فروشگاه یا فروشگاه را در eBay باز کنید. این ممکن است جذاب باشد اگر می خواهید افراد از طریق URL مشخص خود در موتورهای جستجو بتوانند جستجو کنند ، می خواهید کالاهای فروش را با هم در دسته بندی های منحصر به فرد از ساخت خود گروه بندی کنید و اگر می خواهید یک نمایه واقعاً جالب برای منظم و شخصی خود بسازید. خریداران دیگر

۶- تمام شده.

قسمت ۶
نکاتی درباره فروشندگان باتجربه

۱- چیزی را در eBay که قادر به از دست دادن آن نیستید ، بفروشید.

     کالای خود را طوری توصیف کنید که گویی هیچ عکسی وجود ندارد ، و از وسایل خود عکسی بگیرید که گویی هیچ توضیحی ندارد.
     قبل از شروع مطالعه ، کتاب فروش را بخوانید.
     eBay یک طرح سریع ثروتمند نیست. در بهترین حالت ، eBay یک طرح آهسته ثروتمند است. متأسفانه ، بسیاری از فروشندگان جدید کلاهبرداری می کنند و می دانند که این یک طرح سریع-ضعیف است.
     برای فروش آیفون یا کیف دستی طراح خود یک حساب eBay باز نکنید. کلاهبرداران حرفه ای به دنبال فروشندگان جدیدی هستند که کالاهای محبوب را عرضه می کنند و کالای شما و پول شما را نیز می گیرند. بهتر است کالاهایی مانند این را هرچند کریستال ، لگو یا برنامه دیگری که معاملات نقدی چهره به چهره را تسهیل می کند ، بفروشید.

منبع
wikihow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا